רומן זדורוב - 103FM - גיא פלג - "לי ברור שזדורוב הוא לא הרוצח" / שופטיו של רומן זדורוב החליטו להתעלם מהסתירות שנמצאו.

רומן זדורוב - 103FM - גיא פלג - "לי ברור שזדורוב הוא לא הרוצח" / שופטיו של רומן זדורוב החליטו להתעלם מהסתירות שנמצאו.. רומן זדורוב אינו חף מפשע שהופלל סרוגים. רומן זדורוב יגיע לדיון בעניין בקשתו למשפט חוזר. דרמה בתיק הרצח של תאיר ראדה. הוא מראה על המנעול הפנימי. בואו נעשה לרגע כאילו הוא לא הודה.

חודש וחצי לאחר הולדת בננו הבכור, רומן התבקש להגיע למסור עדות בתחנת המשטרה. רומן זדורוב יגיע לדיון בעניין בקשתו למשפט חוזר. המניע לדבריו, היו גידופים שהטיחה בו ראדה. השופט מלצר יכריע בבקשה למשפט חוזר עד אפריל מעריב. המשפט של זדורוב נמשך כמה שנים טובות.

עצומה - רומן זדורוב חף מפשע
עצומה - רומן זדורוב חף מפשע from www.atzuma.co.il
המשפט של זדורוב נמשך כמה שנים טובות. אין ספק שהגיעה השעה להתיר את הספקות, והיום הראיות החדשות הרבות, המצורפות לבקשה זו, אכן עושות זאת, בהוכיחן כי המבקש לא רצח את המנוחה! מתוך מסמך הבקשה למשפט חוזר: הוא מראה על המנעול הפנימי. רומן זדורוב ישוחרר למעצר בית באיזוק אלקטרוני. המכון לרפואה משפטית זימן הערב (חמישי) את סניגורו של רומן זדורוב, ירום הלוי, ואת נציגי הפרקליטות בעקבות מה שהם מגדירים ממצאים פורנזיים חדשים. העליון הכריע כי רומן זדורוב רצח את תאיר ראדה. עורך דינו של רומן זדורוב מציג הקלטת שיחה בין מדובבו של זדורוב וממנה עולה כי לכאורה תודרך באשר לפרטים אותם יש לחלץ מזדורוב.ערוץ 7 10/07/2019 07:14.

מה אומרים אצלנו על פרשת זדורוב.

חודש וחצי לאחר הולדת בננו הבכור, רומן התבקש להגיע למסור עדות בתחנת המשטרה. הוחלט לחקור אותו באזהרה לאחר שהתברר שזרק את מכנסיו. עורך דינו של רומן זדורוב מציג הקלטת שיחה בין מדובבו של זדורוב וממנה עולה כי לכאורה תודרך באשר לפרטים אותם יש לחלץ מזדורוב.ערוץ 7 10/07/2019 07:14. זדורוב נחקר חקירה שגרתית עם כל עובדי בית הספר. אולי כדאי שהמערכת המשפטית שלנו תלמד משהו מבית המשפט של דנמרק. רומן זדורוב מכל זווית אפשרית: רומן זדורוב יודע, כאמור, גם בחקירה וגם בשחזור הרבה פרטים מוכמנים, שרק הרוצח יכול לדעת. אין שום קשר בין רומן זדורוב לבין נוחי דנקנר. העליון הכריע כי רומן זדורוב רצח את תאיר ראדה. אין ספק שהגיעה השעה להתיר את הספקות, והיום הראיות החדשות הרבות, המצורפות לבקשה זו, אכן עושות זאת, בהוכיחן כי המבקש לא רצח את המנוחה! רומן זדורוב יגיע לדיון בעניין בקשתו למשפט חוזר. ביום הרצח עבד רומן זדורוב, אזרח אוקראיני הנשוי לישראלית, במקלט הנמצא מתחת לשירותים בהם נמצאה הגופה. בואו נעשה לרגע כאילו הוא לא הודה.

רומן זדורוב יגיע לדיון בעניין בקשתו למשפט חוזר. אין ספק שהגיעה השעה להתיר את הספקות, והיום הראיות החדשות הרבות, המצורפות לבקשה זו, אכן עושות זאת, בהוכיחן כי המבקש לא רצח את המנוחה! אולי כדאי שהמערכת המשפטית שלנו תלמד משהו מבית המשפט של דנמרק. רומן זדורוב מכל זווית אפשרית: ביום הרצח עבד רומן זדורוב, אזרח אוקראיני הנשוי לישראלית, במקלט הנמצא מתחת לשירותים בהם נמצאה הגופה.

מאבק הכוחות בפרשת זדורוב: שי ניצן נגד המכון לרפואה משפטית ...
מאבק הכוחות בפרשת זדורוב: שי ניצן נגד המכון לרפואה משפטית ... from static.zman.co.il
רומן זדורוב אינו חף מפשע שהופלל סרוגים. רומן זדורוב, תייר אוקראיני בן 29 שעבד כרצף בבית הספר שבו למדה ראדה, הודה ברצח בפני מדובב משטרתי ובפני חוקריו. ביום הרצח עבד רומן זדורוב, אזרח אוקראיני הנשוי לישראלית, במקלט הנמצא מתחת לשירותים בהם נמצאה הגופה. פרשת הרוצח רומן זדורוב העלתה את נושא הראיות המוכמנות לקדמת הדיון, מדובר מהראיות שעלו מהחקירה הפלילית במשטרה. העליון הכריע כי רומן זדורוב רצח את תאיר ראדה. עורך דינו של רומן זדורוב מציג הקלטת שיחה בין מדובבו של זדורוב וממנה עולה כי לכאורה תודרך באשר לפרטים אותם יש לחלץ מזדורוב.ערוץ 7 10/07/2019 07:14. דרמה בתיק הרצח של תאיר ראדה. רומן זדורוב שהורשע ברצח תאיר זל הגיש באמצעות עורך דינו ירום הלוי ראיה שלדעתו תביא לשחרור מיידי.

המניע לדבריו, היו גידופים שהטיחה בו ראדה.

עורך דינו של זדורוב, ירום הלוי, טען כי הראיה החדשה פרשת רצח תאיר ראדה שעוררה סערה בציבור הישראלי נמשכת: הוא מראה על המנעול הפנימי. הפרקליטות מתנגדת לעדותו של חן קוגל בתיק. רומן זדורוב מכל זווית אפשרית: המניע לדבריו, היו גידופים שהטיחה בו ראדה. מה אומרים אצלנו על פרשת זדורוב. רומן זדורוב ביטל את תביעת לשון הרע נגד הפרקליטות: רומן זדורוב הורשע בעבר ברצח תאיר ראדה, ולאחר שערער לעליון עם ראיות חדשות שהציגו סנגוריו, התיק הושב להכרעה במחוזי בנצרת שם הורשע ברוב של שניים מול אחד: תיק רומן זדורוב, הראיות החדשות בו ודוח המכון לרפואה משפטית מעלים שאלה משפטית מרתקת סביב המשקל לא לאפשר לעניינים שוליים להסיט את תשומת הלב מהתמונה המלאה. ביום הרצח עבד רומן זדורוב, אזרח אוקראיני הנשוי לישראלית, במקלט הנמצא מתחת לשירותים בהם נמצאה הגופה. עורכי הדין לשעבר של רומן זדורוב דודו וגליל שפיגל מתארחים אצל גלית ואילנית. ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים. רומן זדורוב ישוחרר למעצר בית באיזוק אלקטרוני.

ביום הרצח עבד רומן זדורוב, אזרח אוקראיני הנשוי לישראלית, במקלט הנמצא מתחת לשירותים בהם נמצאה הגופה. עורך דינו של זדורוב, ירום הלוי, טען כי הראיה החדשה פרשת רצח תאיר ראדה שעוררה סערה בציבור הישראלי נמשכת: העליון הכריע כי רומן זדורוב רצח את תאיר ראדה. עורכי הדין לשעבר של רומן זדורוב דודו וגליל שפיגל מתארחים אצל גלית ואילנית. המכון לרפואה משפטית זימן הערב (חמישי) את סניגורו של רומן זדורוב, ירום הלוי, ואת נציגי הפרקליטות בעקבות מה שהם מגדירים ממצאים פורנזיים חדשים.

N12 - אולגה זדורוב: "רומן ידע בוודאות שהתוצאות יהיו לטובתו"
N12 - אולגה זדורוב: "רומן ידע בוודאות שהתוצאות יהיו לטובתו" from img.mako.co.il
ביום הרצח עבד רומן זדורוב, אזרח אוקראיני הנשוי לישראלית, במקלט הנמצא מתחת לשירותים בהם נמצאה הגופה. רומן זדורוב הורשע בעבר ברצח תאיר ראדה, ולאחר שערער לעליון עם ראיות חדשות שהציגו סנגוריו, התיק הושב להכרעה במחוזי בנצרת שם הורשע ברוב של שניים מול אחד: עורכי הדין לשעבר של רומן זדורוב דודו וגליל שפיגל מתארחים אצל גלית ואילנית. בית המשפט העליון דן בבקשת רומן זדורוב לקיים משפט חוזר בעניינו. בואו נעשה לרגע כאילו הוא לא הודה. למשל, מהעקבות הטבולות בדם הטבועות על הקיר, עקבות המסמנות את נתיב הבריחה היו אלה עקבות של נעליים קטנות, לא כאלה שתואמות את מידת נעליו של רומן זדורוב. אולגה זדורוב שולפת ציפורניים, בספר דרמטי ומצמרר על פרשת הרצח שהסעירה את המדינה, בעקבותיה נשפט בעלה רומן זדורוב למאסר עולם. עורך דינו של זדורוב, ירום הלוי, טען כי הראיה החדשה פרשת רצח תאיר ראדה שעוררה סערה בציבור הישראלי נמשכת:

הוא מראה על המנעול הפנימי.

רומן זדורוב הורשע בעבר ברצח תאיר ראדה, ולאחר שערער לעליון עם ראיות חדשות שהציגו סנגוריו, התיק הושב להכרעה במחוזי בנצרת שם הורשע ברוב של שניים מול אחד: מה אנחנו יודעים על רומן זדורוב. הפרקליטות מתנגדת לעדותו של חן קוגל בתיק. עורך דינו של רומן זדורוב מציג הקלטת שיחה בין מדובבו של זדורוב וממנה עולה כי לכאורה תודרך באשר לפרטים אותם יש לחלץ מזדורוב.ערוץ 7 10/07/2019 07:14. רומן זדורוב ביטל את תביעת לשון הרע נגד הפרקליטות: רומן זדורוב מכל זווית אפשרית: השופטים משוכנעים באשמתו וכך גם היה במקרה של עמוס ברנס שישב בכלא לחינם ובסוף מת בייסורים. אולי כדאי שהמערכת המשפטית שלנו תלמד משהו מבית המשפט של דנמרק. רומן זדורוב ישוחרר למעצר בית באיזוק אלקטרוני. מה אומרים אצלנו על פרשת זדורוב. רומן זדורוב יודע, כאמור, גם בחקירה וגם בשחזור הרבה פרטים מוכמנים, שרק הרוצח יכול לדעת. הוחלט לחקור אותו באזהרה לאחר שהתברר שזרק את מכנסיו. עורך דינו של זדורוב, ירום הלוי, טען כי הראיה החדשה פרשת רצח תאיר ראדה שעוררה סערה בציבור הישראלי נמשכת:

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama